Sodexo

Kokonaispalveluratkaisut, ravintolapalvelut, siivouspalvelut, kiinteistöpalvelut, aula-, kokous- ja tapahtumapalvelut

Sodexon kanssa – Jokaisesta päivästä parempi

Tavoitteemme on toimia asiakaslähtöisesti arvojemme mukaan kaikissa tuottamissamme palveluissa. Arvomme ovat palvelualttius, tiimihenki ja jatkuva kehittyminen. Ne ohjaavat jokaisen sodexolaisen päivittäistä työtä.

Tavoitteemme on tuotteiden ja palveluiden korkea laatu, joka tarkoittaa asiantuntevaa palvelua, osaavaa henkilökuntaa, toimitusvarmuutta, oikeita alihankkijoita, ruokailupalveluissa ehdotonta ruoan turvallisuutta sekä hyvää asiakastyytyväisyyttä.

Tavoitteemme on olla houkuttelevin yhteistyökumppani asiakkaillemme sekä sidosryhmillemme, houkuttelevin työnantaja työntekijöillemme ja paras sijoituskohde omistajillemme.

Kehitämme liiketoimintaamme taloudellisesti, turvallisesti, sosiaalisesti, vastuullisesti ja ekologisesti yhä kestävämpään suuntaan osana yhteiskuntaa. Otamme lainsäädännön vaatimukset sekä eettisten periaatteiden ja kestävän kehityksen velvoitteet huomioon toiminnassamme. Jokainen sodexolainen on vastuussa tästä.

Johto ja henkilöstö sitoutuvat kehittämään toimintaa jatkuvasti. Laatu on osa jokapäiväistä toimintaamme. Kaikissa Sodexon toimipaikoissa noudatetaan laatu- ja ympäristöjärjestelmät sisältävää Toimintajärjestelmää, joka täyttää ISO 9001:2000- ja ISO 14001:2004-standardien vaatimukset. Sertifikaattimme kattaa kaikki toimintomme.

Sodexon laatupolitiikan vahvistaa johtoryhmä, joka pitää sen ajan tasalla ja valvoo sen toteutumista.

Johtoryhmä on päivittänyt Laatupolitiikan 12.1.2012