Sodexo

Kokonaispalveluratkaisut, ravintolapalvelut, siivouspalvelut, kiinteistöpalvelut, aula-, kokous- ja tapahtumapalvelut

Sodexo seuraa trendejä ja signaaleja

9.9.2013

Sodexon visio on elämänlaadun parantaminen palvelujen kautta. Yrityksenä kehitämme tarjoamiemme palveluiden monimuotoisuutta sekä laatua jatkuvasti. Seuraamme tarkasti hyvinvointiin ja työelämän muutoksiin liittyviä trendejä ja signaaleja.

”Lounaalle pistäytyessään ei tule ajatelleeksi, kuinka kansainvälinen toimija Sodexo on, saati kuinka ansioitunut se on työelämän tutkimusten teettäjänä ja toteuttajana. 80 maassa toimiva Sodexo keskittyy kaikessa työssään elämänlaadun parantamiseen. Vision onnistuminen edellyttää, että pysymme ajan tasalla siitä, kuinka työ muuttuu. Mun muassa Ranskassa sijaitseva Sodexon Institute of Quality of Life Services –tutkimuskeskus sekä Yhdysvalloissa päämajaansa pitävä Innovations 2 Solutions –työryhmä keräävät kumpikin käyttöömme korkeatasoista tutkimustietoa muuttuvasta työelämästä. Näitä tietoja hyödynnämme palveluidemme kehityksessä. Lisäksi kysymme myös täällä Suomessa säännöllisesti asiakkaidemme ajatuksia ja tuntemuksia palvelustamme”, sanoo Sodexon tutkimuspäällikkö Riina Loikkanen.

Juuri nyt on käynnissä asiakaskysely, jonka avulla suuntaamme palveluja ja kehitämme laatua. Linkki kyselyyn löytyy kunkin ravintolan omalta nettisivuilta. Vastausaikaa on 20. syyskuuta asti.

Lisätietoa:
Tia Härkönen
viestintä- ja markkinointipäällikkö
tia.harkonen@sodexo.com
p. 050 433 5032