Sodexo

Kokonaispalveluratkaisut, ravintolapalvelut, siivouspalvelut, kiinteistöpalvelut, aula-, kokous- ja tapahtumapalvelut

Sodexo mukana Nenäpäivä-kampanjassa

21.10.2013

Ylen Hyvä Säätiön Nenäpäivä-kampanja kerää varoja maailman köyhimmissä oloissa elävien lasten hyväksi ja yllyttää suomalaisia hauskaan varainkeräykseen. Kampanja käynnistyy 16.10. ja kolmen viikon rupeama huipentuu Yle TV2:n Nenäpäivä-show’hun. Varsinaista Nenäpäivää 2013 vietetään 8.11.

Sodexon kampanjaan mukaan ilmoittautuneissa vajaassa 40 toimipaikassa Nenäpäivä näkyy erityisesti viikolla 45 eli viimeisellä kampanjaviikolla. Silloin myymme Nenä-tuotteita, kuten leivonnaisia ja leipiä. Koko kampanja-ajan (viikot 42-45) tarjoamme Meet by Sodexon -kokoustarjoilujen valikoimassa Nenäpäivä-tuotteita. Lahjoitamme kampanjaan 0,50 – 6 euroa per tuote.

Nenäpäivä ja Better Tomorrow Plan

Vuosina 2013-2016 kerätyt varat käytetään lasten auttamiseen Afrikassa, Etelä-Aasiassa sekä Väli- ja Etelä-Amerikassa. Keräystuotto käytetään lasten koulutukseen, perheiden ja yhteisöjen vahvistamiseen sekä terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseen. Nenä-kampanjaan osallistuminen kuuluu Sodexon oman Better Tomorrow Plan –yhteiskuntavastuuohjelman toteuttamiseen Suomessa. Tähtäämme parempaan huomiseen neljän painopistealueen kautta. Ne ovat 1) Sodexo työnantajana, 2) ravitsemus, terveys ja hyvinvointi, 3) vaikutukset yhteiskuntaan sekä 4) vaikutukset ympäristöön.

Tarkemmin voit lukea Nenäpäivästä Ylen Hyvä Säätiön www-sivuilta.

Lisätietoa:
Tia Härkönen
viestintä- ja markkinointipäällikkö
tia.harkonen@sodexo.com
p. 050 433 5032