Sodexo

Kokonaispalveluratkaisut, ravintolapalvelut, siivouspalvelut, kiinteistöpalvelut, aula-, kokous- ja tapahtumapalvelut

Yrityspuistojen yhteyshenkilöt tyytyväisiä Sodexoon

22.4.2014

Toteutimme yrityspuistoissa toimivien asiakasyritystemme yhteyshenkilöiden keskuudessa kyselyn, jonka tavoitteena oli kartoittaa yhteistyöhön liittyviä tärkeitä asioita sekä mielikuvaa Sodexosta. Kysely toteutettiin maalis - huhtikuussa 2014 ja yhteensä saimme 118 vastausta.

96 % vastanneista sanoo olevansa kaiken kaikkiaan tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen Sodexon toimipaikan palveluihin ja tapaan hoitaa asiakassuhdetta. Tärkeimmät tekijät yhteistyön kannalta ovat tämän tutkimuksen perusteella palveluiden laatu, toimintavarmuus, asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen, henkilökunnan ammattitaito, hinta/laatu-suhde ja asiakaspalvelu. Tyytyväisimpiä yhteyshenkilömme ovat Sodexon asiakaspalveluun, toimintavarmuuteen ja henkilöstön ammattitaitoon. Hieman useampi kuin joka neljäs koki, että Sodexon toiminta on parantunut viimeisen vuoden aikana ja 86% olisi valmis suosittelemaan Sodexoa.

Halusimme myös selvittää kuinka hyvin Sodexo tunnetaan erilaisista palveluistaan. Ravintolapalvelut ovat kaikille tuttuja ja kokouspalvelutkin lähes jokaiselle. Aula- ja siivouspalveluistamme on noin neljällä viidestä joko omaa kokemusta tai ne tunnetaan muuten. Kiinteistöpalvelumme olivat hieman vähemmän tunnettuja. Kysyimme myös kuinka vakuuttavana palveluntarjoajana meitä pidetään kyseisten palvelujen kohdalla.

- Ilahduttavaa on, että Sodexo nähdään vakuuttavana tai erittäin vakuuttavana palveluntarjoajana niiden asiakkaiden silmissä, jotka ovat ko. palveluja käyttäneet, toteaa asiakkuuspäällikkö Anne Grönholm. Jatkossa panostamme entisestään kokonaispalveluratkaisujemme tunnetuksi tekemiseen.

Lisätietoja:

Riina Loikkanen
tutkimuspäällikkö
p. 050 361 8952
riina.loikkanen@sodexo.com