Haluamme, että palautteen anto olisi sinulle mahdollisimman ketterää ja että palautteeseesi reagoidaan viipymättä.  Jokaisen ravintolamme sivulla on pikapalautelinkki, jota klikkaamalla voit jättää kysymyksesi tai palautteesi suoraan ravintolamme henkilökunnalle.  Antamasi palaute ohjautuu reaaliaikaisesti suoraan ravintolaesimiehen palautemonitoriin, joten voimme reagoida palautteeseen välittömästi.

Sodexon asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan valituissa ravintoloissa marraskuussa.

Marraskuussa haluaisimme kuulla sinulta muutaman sanan enemmän, sillä silloin toteutamme Sodexon kohteissa kyselyn niistä palveluista (mm. ruoka, aula ja siivous), joissa Sodexo toimii palveluntuottajana. Nyt jos koskaan kannattaa siis kertoa, miten meillä menee, sillä näin voit vaikuttaa siihen, että palvelut kehittyvät vastaamaan paremmin juuri sinun tarpeitasi ja odotuksiasi.

Palautetta antaneiden kesken arvomme muun muassa aktiivisuusrannekkeita sekä maukkaita ravintolakohtaisia palkintoja.

Makuasioista on turha kiistellä
Makuasioista on turha kiistellä?