Helsingin Kaupunginteatteri - Usein kysytyt kysymykset

Myyntipalvelun yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää tarjoiluja koskevasta tilauksesta, voit olla yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse +358 9 39 40 334. Myyntipalvelu on avoinna arkisin klo 11-15. Puhelun hinta on normaali paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu.

Ryhmätilaukset

Verkkokaupasta voit tilata tarjoilut 1-15 hengelle. Yli 15 hengen ryhmätilaukset pyydämme lähettämään sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Mistä näen pöytänumeroni?

Jos olet maksanut tilauksesi etukäteen verkkokaupassa voit kysyä pöytänumeroa kaikilta myyntipisteiltä ennen esitystä. Varaus löytyy nimellä.

Jos olet valinnut verkossa maksutavaksi ”maksu paikan päällä” saat pöytänumeron maksun yhteydessä väliaikatarjoilujen ennakkomyyntipisteessä. Suuren näyttämön ennakkomyyntipiste sijaitsee tuloaulassa, muilla näyttämöillä myyntitiskin yhteydessä. Varaus löytyy nimellä.

  • Mikäli tarjoiluja ei makseta ennen esitystä niitä ei kateta väliajalle.
  • Maksetut tarjoilut katetaan automaattisesti.
  • Ennakkomyyntipisteiltä voi myös tehdä väliaikatarjoilutilauksen paikan päällä ennen esitystä, mikäli vapaita pöytiä vielä on.
  • Ennakkomyyntipisteissä käsitellään vain saman päivän varauksia.

Pöydän sijainti ja esteettömyys

Jos haluat pöydän tietystä osasta lämpiötä tai tarvitset esteettömän pöydän, olethan yhteydessä etukäteen myyntipalveluumme. Toiveen tarjoilupöydän sijainnista voi myös lisätä Lisätiedot-kenttään tilausta tehdessä.

Pöydät jaetaan seurueiden koon mukaisesti. Samassa pöydässä voi istua muita asiakkaita.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksen etukäteen vain verkkokaupassa.
Paikan päällä maksettavat tilaukset maksetaan esityspäivänä väliaikatarjoilujen ennakkomyyntipisteessä ennen esitystä.

Laskutus käy maksutapana, mikäli myyntipalveluun toimitetaan kirjallisena hyvissä ajoin Y-tunnus ja yrityksen/yhdistyksen viralliset laskutustiedot osoitteeseen [email protected].

Otamme myyntipisteillä vastaan vain lahjakortteja, joissa lukee ”Sodexo lahjakortti”.

Tietosuojaseloste – Paytrailin maksupalvelu | Paytrail

Huom. Maksutapana meillä käyvät yleisimmät maksu/-luottokortit. Amex- ja Diners Club -maksukortit eivät käy maksutapana.

Mistä näen, tilasinko tuotteet väliajalle vai ennen näytöstä?

Näet tiedon sekä kuitilta että tilausvahvistukselta. Jos tilaamissanne tuotteissa lukee ”Ennen näytöstä” ne tarjoillaan pöytiin katettuna ennen näytöstä. Ovet aukeavat tuntia ennen esityksen alkua ja tarjoilut katetaan teille valmiiksi silloin. Jos tilaamissanne tuotteissa lukee ” Väliajalla” tarjoillaan ne esityksen väliajalla.

Tilausvahvistuksella sana ”Nouto” tarkoittaa esityksen alkamisaikaa. Kuitilla näkyvä sana ”Aika” viittaa aikaan, jolloin teitte tilauksen verkkokaupassa.

Väliaika

Väliajan kesto on 20 minuuttia. Huomioithan, että kaikissa esityksissä ei ole väliaikaa. Myyntipisteemme palvelevat tuntia ennen näytöksen alkamista ovien auetessa ja väliajalla.

Tuotteemme

Keittiössämme käsitellään allergisoivia ainesosia kuten pähkinää, kalaa ja gluteenia. Tämän vuoksi tuotteet saattavat sisältää jäämiä vaikkei niitä ole käytetty raaka-aineina.

Verkkokaupan tuotevalikoima voi erota paikan päällä ostettavista tuotteista.

Lämpiöissämme on vesipisteitä, joista voi ottaa vettä veloituksetta.

En löydä kuittia tilauksestani

Jos olet maksanut tilauksen etukäteen verkkokaupassa, sinulle olisi pitänyt tulla tilauksesta sekä kuitti että tilausvahvistus.
Mikäli valitset ”maksu paikan päällä” saat sähköpostilla vain tilausvahvistuksen.Tarkastathan myös sähköpostin roskapostikansion.

Haluan muuttaa tilaustani

Verkkopalvelun kautta tehdyt tilaukset ovat voimassa, kun sinulle on lähetetty vahvistusviesti. Rahat maksetuista tilauksista palautetaan ainoastaan peruuntuneista näytöksistä.

Haluan tehdä lisäyksen olemassa olevaan tilaukseeni

Voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassa. Kirjoita tällöin lisätietokenttään, että kyse on lisätilauksesta ja lopullinen yhteishenkilömäärä. Yhdistämme varaukset näytöspäivänä.

Lisätilauksen voi myös tehdä puhelimitse, tällöin ainoa maksutapa on paikan päällä maksu.

Esitykseni puuttuu listasta

Mikäli esitys ei ole listassa, on internettilauksen määräaika (12 h) umpeutunut tai pöydät myyty loppuun.

Esitys johon olin tulossa on peruttu

Jos esitys, johon olit tulossa, on peruttu, perumme myös automaattisesti esitystä koskeneet tarjoilutilaukset ja palautamme maksun. Voit tehdä uuden tilauksen seuraavalle teatterikäynnille.

Paytrail saattaa olla yhteydessä sähköpostitse koskien maksun palautustapaa.

Ongelmatilanne verkkokaupassa

Ongelmatilanteissa otathan ensisijaisesti yhteyttä myyntipalveluun. Pyytäisimme tietoomme mahdollisimman yksityiskohtaista ongelmakuvausta asian selvittämiseksi.

Anna palautetta

Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme paremmaksi. Voitte lähettää meille palautetta lomakkeen kautta tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].